zaterdag 19 juni 2010

Mijn ontwerpen nu ook bij Kaartje2Go

Gisteren een afspraak gehad met mijn grootste opdrachtgever, Kaartje2Go. Ik had al een kaartenwinkel geopend (wist namelijk niet dat het al zo snel zou gaan), maar heb nu ook een winkel via Kaartje2Go. Hier ontwerp ik inmiddels al bijna 2 jaar wenskaarten voor, maar vanaf nu kan ik ook kaarten onder mijn eigen label 'Fientje & Co' verkopen. Bij hen ga ik vooral geboortekaartjes maken. Ben begonnen met een simpele serie 'Simple Color' en een 'Ruitjes en Stippen'-geboorteserie. Er volgen natuurlijk nog veel meer series en ook geboortekaartjes en trouwkaarten, maar dit is het begin! Weer een leuke nieuwe uitdaging! Maak je eigen geboortekaartje vanuit het kaartenrekje hier op mijn blog!

3 opmerkingen:

  1. Wat supergaaf!!! als ik via kaartje2go een kaartje bestel kijk ik eerst bij jou hoor! ;)

    Groetjes Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he? Super als je een kaartje van mij bestelt! Er komen van de week nog meer collecties op (als ik genoeg inspiratie heb ;-)). Bedankt voor je complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat goed hey, erg leuk ook dat kaartenrek hiernaast ;)

    BeantwoordenVerwijderen