dinsdag 29 juni 2010

Nog 1 weekje voor de vakantie...

Wat gaat de tijd snel!! Nog maar een half weekje school en de kids zijn 6 weken vrij! Ik neem ook maar eens een paar weken rust. Het is een mooi jaar geweest voor Fientje! Mooie ontwerpen gemaakt, geboortekaartjes samen met klanten ontworpen, de website uitgebreid met leuke artikelen en natuurlijk mijn ontwerpen die bij Kaartje2Go staan onder mijn eigen label! En dat is een groot succes. Veel klanten hebben al een kaartje van mij besteld en ik ben apetrots! In een week tijd al 200 kaarten! En van die kaarten ook heel wat proefdrukjes voor geboortekaartjes. Het leuke is dat dit tijdens de vakantie gewoon doorloopt en ik heb er helemaal geen omkijken naar! Super!

Deze week nog twee geboortekaartjes op maat afronden en nog wat leuke series ontwerpen, en dan ga ik lekker vakantie houden! Ik heb besloten om de webshop tijdens de vakantie te sluiten. Dan kan ik na de vakantie met een schone lei (en lege mailbox!) beginnen en dat lijkt me heerlijk!! Als je nog kaarten wilt bestellen of een ontwerp op maat wilt bestellen dan kan dat nog tot 9 juli! Alvast een fijne vakantie toegewenst!

4 opmerkingen:

  1. Je mag supertrots zijn! Prachtige rustig vormgegeven kaarten maar altijd goed duidelijk voor welek sfeer hij gemaakt is!

    Ook hier bijna vakantie...pfff nog even dik een week de tanden op elkaar om straks heerlijk te geneiten van even niets...

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het lieve compliment, Jolanda! Succes met je laatste weekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hanneke, geniet lekker van je vakantie. Je hebt het verdiend zo te lezen, veel bereikt dit jaar.
    Wij wonen in het zuiden en de vakantie is nog lang niet begonnen:( De kids nog drie weken school!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supergaaf! En tijdens de vakantie....lekker niets moeten, heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen