donderdag 26 augustus 2010

Succesvol

Sinds 2 maanden verkoop ik nu kaarten via mijn eigen label op Kaartje2Go. Ik had niet verwacht dat dat zooooo succesvol zou gaan worden! Ongelooflijk leuk om te zien hoeveel mensen MIJN kaartjes bestellen en versturen. Ik ben dus ook best trots. Ik zal hier niet vermelden hoeveel het er zijn, maar neem maar aan dat het een enorm aantal is wat ik totaal niet had verwacht! Er worden ook heel veel geboortekaartjes besteld. Ik vermaak me dus momenteel prima met ontwerpen voor mezelf, maar ook nog steeds heel veel andere wenskaarten-opdrachten. En natuurlijk geboortekaartjes met klanten die bij mij thuis komen om een kaartje te ontwerpen. Eergisteren  is er weer een kindje van een klant geboren, namelijk Eloise. Helaas hoorde ik gisteren dat ze moest worden opgenomen in het ziekenhuis.Hopelijk valt alles mee, en kunnen de papa en mama snel gaan genieten van hun meisje! Vandaag ga ik weer verder met trouwkaarten en huwelijksjubilea. Hier zie je mijn laatste serie. Mooi, chique en toch eenvoudig!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen