vrijdag 25 februari 2011

Geboortekaartje en wenskaart

De kaartjes die ik gisteren op dit blog liet zien, werden al meteen verkocht! Echt een leuke aanvulling dus op alle geboortekaartjes. Afgelopen week kwam ik op het blog van Heidi van LaFlotte en ik vind haar stijl zo leuk! Daar zijn eigenlijk helemaal geen geboortekaartjes van, terwijl heel veel mensen houden van deze stijl. Daar moeten we maar eens iets aan doen dacht ik. En zie hier de eerste voorbeeldjes. De tekst op het kaartje is een Engels geboorte-gedichtje. Een wenskaart in deze stijl kan altijd, maar is het ook echt leuk als geboortekaartje? Ik hoor het graag!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stijl Hanneke! Ook de kaartjes van de onderste blog!

    Fijn weekend, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Hanneke,

    Leuk zijn ze joh! Erg goed gedaan, en inderdaad zijn daar helemaal geen kaartjes van. En ik ga je volgen hoor!

    Fijn weekend,

    Groetjes Willianne

    BeantwoordenVerwijderen