vrijdag 11 februari 2011

Geboortekaartje met strikje

Even iets nieuws geprobeerd, altijd leuk! Ik had kleine strikjes besteld en het leek me zo leuk om die op de kaartjes te plakken. Een beetje ouderwets en toch hip door de leuke kleuren!  Aan de buitenkant zit een klein geruit strikje geplakt en die ruitjes komen weer terug in het ontwerp aan de binnenkant. Het ziet er ontzettend leuk uit, en het lijkt me een leuke aanvulling! Ik ben wel benieuwd of er vraag naar is. Laat me even weten als je ook zo'n soort kaartje wilt.


2 opmerkingen:

  1. Goededag,

    Wij zijn op zoek naar zn kaartje.
    Wat zijn de kosten van dit kaartje per 100stuks?

    mvg Laura en Sjaak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sjaak en Laura,

    Leuk dat jullie zo'n kaartje zoeken. Ik zie geen mailadres van jullie, dus kan jullie niet bereiken. Willen jullie even mailen naar info@fientje-en-co.nl, dan ontvangen jullie een prijsopgaaf!

    BeantwoordenVerwijderen