maandag 14 maart 2011

Broertjes en zusjes geboortekaartjes

Vorige week heb ik contact gezocht met Wendy de Boer, een illustrator die een hele leuke stijl van tekenen heeft. Al een tijdje heb ik een idee voor broertjes en zusjes geboortekaartjes. Als er bijvoorbeeld een 3e kindje wordt geboren, dat de andere 2 kindjes dan ook op het kaartje zijn getekend. Wendy begreep al heel snel wat ik wilde en ging aan de slag. Inmiddels heb ik alle illustraties ontvangen en kan ik aan de slag met het verdere ontwerp. Ik wilde namelijk wel het kaartje eromheen zelf ontwerpen, zodat het in een Fientje & Co stijl blijft.

De illustraties zijn echt ontzettend leuk en vrolijk. Binnenkort volgt de hele serie, maar hier alvast een eerste idee hoe het er uit gaat zien. Het is ook de bedoeling dat klanten zelf hun gezinssamenstelling kunnen aangeven, zodat ik er een passend kaartje van kan maken.

Schrijf je nu alvast in voor de nieuwsbrief. Zodra de hele collectie online is hebben we een leuke openingsaanbieding!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke samenwerking met Wendy de Boer. En wat een prachtig ontwerp en leuk idee. Hier zal zeker veel vraag naar zijn, zo is ieder geboortekaartje op aanvraag uniek. Wens jullie ook een hele fijne samenwerking!

    Groeten, Audrey

    BeantwoordenVerwijderen