dinsdag 21 juni 2011

Adoptiekaart met foto

Vorige week heb ik een adoptiekaart gemaakt, de eerste voor Fientje & Co. Ik heb in het verleden wel heel wat adoptiekaartjes gemaakt voor kaartje2go, maar dit was echt een kaartje op maat. En dat is zo leuk om te doen! Samen met de klant kom je dan tot iets heel moois. De klant zag het kaartje van Thijs (zie eerder blog) en kwam zo op het idee voor hun eigen kaartje:

Aan de voorkant staat een foto van het adoptiekindje zelf. Aan de binnenkant staat het hele gezin (5 kinderen, allemaal geadopteerd en ook biologische broertjes en zusjes). Door de foto sepia te maken en het 'nieuwe' broertje in kleur krijg je een heel leuk resultaat. Vanwege de privacy heb ik een aantal dingen veranderd, maar je krijgt zo een heel goed beeld hoe het er uit zou kunnen zien! Als tip van deze klant kreeg ik om een adoptiekaarten-hoekje op de website te zetten. Ik ben inmiddels al begonnen met wat ontwerpen, dus dat gaat er zeker komen! Bedankt voor de tip, Noortje! Vind je het leuk om meer te lezen over deze familie met 5 kinderen bekijk dan eens hun blog!

Ben je zelf op zoek naar een adoptiekaartje en lukt het niet om iets passendst te vinden? Neem dan even contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden.

4 opmerkingen:

  1. Super!!!! We zijn helemaal blij met het aankomstkaartje van Maxim! De vormgeving, de kleuren, het lettertype en natuurlijk de foto's! Maar ook de snelle en goede service mogen zeker genoemd worden! Hanneke, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuk Hanneke!! Ik heb dit nog nooit ergens gezien op deze manier. Heel gaaf zo met die kleuren, die kindjes kijken ook allemaal zo vrolijk:)

    Groetjes, Cotie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje is het geworden!
    Echt mooi werk!

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Vind het kaartje echt super mooi! En het verhaal erachter ook!

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen