woensdag 11 januari 2012

Nieuwe huisstijl

Al een tijdje wilde ik iets aan de look van de website doen, ik vond de website wat te zakelijk en serieus. Aan de andere kant wilde ik wel mijn eigen stijl houden, want daarin zit ook het verschil met andere aanbieders van geboortekaartjes. De kerstvakantie was een mooie gelegenheid om de huisstijl wat aan te passen, en nu is het helemaal af (en ook nog naar mijn zin)!

De blauwe en roze kleuren maken het geheel fris en vrolijker en door in de banner gebruik te maken van de eigen kaartjes, zie je meteen op wat voor soort site je bent beland. Op de achtergrond staan leuke babynamen, dus als je nog geen naam hebt....De bijpassende flyers en visitekaartjes zijn ook binnen en vandaag heb ik er nog stickers bij gemaakt. Helemaal klaar voor een nieuw jaar! En de bezoekersaantallen zijn deze maand ook enorm gestegen, maar of dat nu komt door de nieuwe uitstraling...??? Benieuwd wat de lezers van dit blog er van vinden, dus leuk als je een berichtje achterlaat!


6 opmerkingen:

  1. Vind de nieuwe huisstijl erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Erg leuk, verfrissend en nog steeds herkenbaar ;) groetjes, Anouska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Hanneke, helemaal Fientje & Co
    Ziet er prachtig uit! Als ik binnenkort weer een blog voor je kan schrijven, hoor ik het graag!

    Groetjes Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lieve, verzorgde uitstraling. Echt leuk, Hanneke! Je site heeft echt 'sfeer'. P.s. Jette vindt het helemaal leuk dat je een kaartje op je site hebt met haar naam...:))
    Groetjes, Cotie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes en winkel, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen