donderdag 14 juni 2012

Geboortestoeltje

Deze keer een blog over een lieve collega van me, die ook een fan is van Fientje & Co. Ze heet Raquel en ze maakt zulke leuke dingen! Ik ben zelf wel creatief op een bepaalde manier, maar met naaimachines en kwasten ben ik heel erg onhandig. Raquel maakt heel veel zelf en heeft ook een webshop genaamd  Olliebollies. Ze maakt vlaggen, naamslingers, koffertjes en ook fotoalbums nav een geboortekaartje.

Vorige week zag ik op Facebook een heel bekend plaatje langskomen. Ze had namelijk van een geboortekaartje van Fientje & Co een leuk stoeltje gemaakt. Een erg origineel kadootje om aan de kersverse ouders te geven natuurlijk. Wellicht een leuk idee?

2 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Mijn dochter kreeg ook een geboortestoeltje van haar Peet, iets om nooit weg te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi! Uniek en speciaal!

    Fijn weekend,
    Groetjes Audrey

    BeantwoordenVerwijderen