Geboortekaartjes en trouwkaarten

Hi! Leuk dat je onze website hebt gevonden. Misschien ben je benieuwd wie er achter deze webshop zit. Ik ben Hanneke, getrouwd en moeder van 3 kinderen in de leeftijd van 16-24 jaar. Sinds november 2008 ben ik werkzaam als grafisch designer. Lang geleden heb ik de PABO gedaan en een aantal jaren stond ik voor de klas. Maar op een gegeven moment lag daar mijn passie niet meer. Voor de verjaardagen van onze kinderen ontwierp ik altijd zelf de uitnodigingen en zo ben ik in het vak gerold. In 2009 werd ik gevraagd door Kaartje2Go om voor hen wenskaarten te gaan ontwerpen. Een hele stap voor mij omdat ik geen grafische opleiding had, maar zij hadden er vertrouwen in. Na de wenskaarten kwamen er steeds meer opdrachten voor geboortekaartjes en die collecties liepen goed.
En ja…als de kaartjes bij een ander goed lopen, waarom start je dan niet zelf een site? In 2011 ben ik daarom met een eigen collectie geboortekaartjes begonnen en had vanaf het begin een eigen stijl. Zag je toen nog veel kaartjes in felle kleuren, ik begon met grijze tinten en steigerhout. Dat liep goed en de collecties breidden zich uit en het werk ook ;) Naast geboortekaartjes ging ik ook trouwkaarten ontwerpen. Op een gegeven moment was ik alleen nog maar aan het werk en dat vond mijn gezin weer wat minder leuk.
In 2012 ben ik overgestapt op een shop waar klanten zelf hun kaartjes kunnen opmaken en bewerken. Een hele goede beslissing, want dat scheelde heel veel werk en heen en weer mailen met klanten. Ook al was dat persoonlijke contact erg leuk, het werk liep een beetje uit de hand en dan moet je dingen anders gaan organiseren.
Inmiddels heb ik een klantenservice die mij veel werk uit handen neemt. Alle bestellingen en telefoontjes gaan via Tom, Renate en Celine. Dus bij vragen over kaartjes of bestellingen kom je bij hen terecht. Ik ontwerp alle kaartjes zelf, hou de website up-to-date, hou de social media bij, doe de stickerbestellingen en behandel de ontwerpvragen. Ik deel dus zelf nu mijn tijd in en dat is heerlijk! Heb je een ontwerpvraag, mail dan naar info@fientje-en-co.nl. Voor andere vragen neem je contact op met de klantenservice.
Naast mijn eigen site ontwerp ik nog steeds kaartjes voor Kaartje2Go en ook voor Hippe Geboortekaartjes, dus wellicht kom je Fientje & Co ook ergens anders tegen. Heb je een kaartje via onze website of van een ander ontwerp van Fientje & Co? Wij vinden het leuk om ze terug te zien op Instagram of andere social media, dus tag ons gerust #fientjeenco

Reacties

Populaire posts